Číhajú vo vašej garáži, v suteréne, vo vašej kuchyni a vo vašej detskej izbe. Nájdete ich v spoločenskom mediálnom rozhovore, na ktorom sa zúčastňujete, v dome vášho suseda av práci. Skrývajú sa v nepríjemnostiach, s ktorými sa denne stretávate av radostných oslavách vo svojom živote.
Sú priamo v zelenine, ktorú ste priniesli z dvora … v hromade papierov vedľa laserovej tlačiarne … v zadnej časti vášho kamiónu … av zadnej časti vašej mysle.
Nemusíte byť génius alebo MBA na mieste týchto myšlienok a premeniť ich na zisky, a to buď. Identifikácia obchodných príležitostí je často taká jednoduchá ako identifikácia problémov, ktoré mnohí ľudia zdieľajú, a nájdenie spôsobu ich riešenia.
Keď Matthew Osborne, podnikateľ z Columbusu, OH, chcel spôsob, ako zarobiť peniaze, našiel ho priamo pri nohách: psie špiny.
Na rozdiel od väčšiny ľudí, ktorí sa len trápia o tom, že do nej vstúpia, alebo že ich musia upratať, začal s podnikaním odstraňovať odpad z psov z domu vlastníkov domov.
Obchod bol okamžitý úspech, a po niekoľkých rokoch, on predal obchod za štvrť milióna dolárov. Dokonca aj potom, on pokračoval zarábať peniaze z jeho myšlienky tým, že napíše brožúru o tom, ako začať pet odvoz podnikania a predaj brožúry na internete.
Ostatní majitelia podnikov premenili svoje záľuby, záujmy a zručnosti na uspokojivé a často lukratívne podniky, jednoducho tým, že videli potrebu vo svete okolo nich a našli spôsob, ako ho naplniť. Môžete tiež.
Robte to, čo máte radi
Podniky sa nestávajú. Sú vyrobené. Či už plánujete profitovať skrútením balónov do tvare vytvárajúceho úsmev alebo usporiadaním rastu multimiliónových nadnárodných spoločností, váš úspech závisí od toho, čo prinášate do podniku. Ak máte radi to, čo robíte, vaša vášeň pre podnikanie vás bude viesť k tomu, aby ste boli informovaní, kreatívni a vytrvalí. Na druhej strane, ak váš pocit pre to, čo robíte, je vlažný, váš úspech bude tiež.
Zmeňte staré zálohy na nové produkty
Skutočne nové koncepty sú málo a ďaleko. Väčšina nových produktov alebo nových podnikateľských nápadov sú jednoducho spin-off starých. Dobrým príkladom sú inline korčule. V podstate sú to korčule na kolieskach. Alebo v závislosti od vášho pohľadu, kolieskové korčule. Iné podnikateľské nápady nie sú ničím iným ako novými spôsobmi marketingu svetských produktov. Vezmite si príklad 1800flowers.com. Kvetinárstva boli asi ako pomerne malé, miestne obchody po celé roky – ale potom Jim McCann, ktorý začal s jedným obchodom v roku 1976, získal telefónne číslo 1-800-kvety a vyvinul sieť kvetinárstva. Spoločnosť videla príležitosť rásť online a začala predávať prostredníctvom raných komerčných online služieb a potom internetu.